piątek, 20 lipca 2012

Ranczo pod Strusiem...

Hej,

im jestem starsza tym bardziej doceniam miejsce w którym mieszkam;) Jadąc autem gdziekolwiek mijam Góry. Panorama jest naprawdę prze urocza! Ile razy łapię się na tym że zagapiam się z uśmiechem na otaczające mnie widoki;) wszędzie mam blisko! Cokolwiek bym sobie nie wymyśliła wszystko pod ręką! Góry, Lasy, Jeziora, Piękne centrum dosłownie wszystko cieszy! Wczoraj byłam z siostra na wycieczce rowerowej na lotnisku. Jakiś czas temu powstała tam knajpka z ogródkiem pełnym zwierzaków. Nazywa się Karczma Pod Strusiem - bo właśnie z nich słynie! Pamiętam jak byłam mała i Rodzice zabierali mnie i Moja starszą Siostrę na spacer w tamte strony, z daleka było słychać "jękot" strusi! Była tam zagroda w której się "pasły", później powstała knajpka. Ktoś świetnie wykorzystał wszystkie cechy tego miejsca! Gratuluje pomysłu. Zarówno dzieci jak i dorośli mają tam dużą frajdę;) Zapraszam do mojego fotograficznego ZOO...








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz