poniedziałek, 14 maja 2012

Rowerowy zawrót głowy

Witajcie,

nadal oczekuje na przesyłkę z Niemiec z nowym aparatem. Powiem Wam że tak się przyzwyczaiłam do tego że aparat cały czas jest w zasięgu Mojej ręki, że bez niego mi źle:(  
         Sporo się teraz dzieje. I wiele bym chciała Wam pokazać, ale cóż... nadrobię później. Bynajmniej się postaram;) Tymczasem pokaże Wam Mój nowy zawrót głowy...ROWER MIEJSKI?HOLENDER. Spory wybór i różnice cenowe sprawiają że nie mogę się zdecydować. Macie jakiś swój typ ???:)








3 komentarze:

  1. Ymmm bombowe,strasznie mi się podobają no i ostatnio na czasie-lubią je kraść :D
    Ja bym kupiła jakiś pastelowy,albo biały w jakieś wzorki,piękne są :D
    Będziesz poruszać się rowerem ? Zamieniasz furę na dwa kółka ? :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autko zostanie, ale robi się ciepło i trzeba się troszkę poruszać;) najprawdopodobniej będzie czarny i nie trudno do niego uszyć dodatki;D Więc wszystko będzie pasowało;DDD

      Usuń
  2. Rowery są świetne! sama na taki choruję:)

    OdpowiedzUsuń